• سه شنبه ۱۴ آذر ماه، ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 969-11890-5
  • خبرنگار : 77
  • منبع خبر : خبر تولیدی

فرماندار ارومیه:

دانشجویان باید دانشگاه را از رکود نسبی حاکم بر فضای سیاسی آن خارج کنند

فرماندار ارومیه گفت: دانشجویان باید  در راستای تداوم اهداف انقلاب  صدای رسای مردم باشند.

عباس حسن خانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه رسالت دانشجوی امروزی به عنوان قشر آگاه و پیشتاز جامعه علم اندوزی و هدایت جامعه در تمامی زمینه های سیاسی، علمی و اجتماعی است افزود: دانشجویان باید در راستای تداوم اهداف انقلاب و آگاهی، پویایی و تحرک را به جامعه تزریق کرده و صدای رسای مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه سرآغاز بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده و همین امر مسئولیت دانشجویان را درقبال مسائل مختلف جامعه سنگین تر می کند اظهارکرد: دانشجویان باید با اصرار و با هوش بالای خود در تمامی زمینه ها مطالبه گر بوده و دانشگاه را از رکود نسبی حاکم بر فضای سیاسی آن خارج کنند.

حسن خانی ادامه داد: اقدامات خوبی در سالهای اخیر در جهت ایجاد نشاط برفضای سیاسی و فرهنگی در دانشگاهها انجام شده که امید است این روند تداوم یافته و روز به روز تقویت شود.

فرماندار ارومیه یادآور شد: دانشجو همواره پیشگام انقلاب و پیشاهنگ جامعه در مبارزه با استکبار و استبداد بوده و تردیدی نیست که در جنگ و جدل های عصر جدید و بخصوص در جنگ نرم نیز پیشتاز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی در طول تاریخ انقلاب نقشی تعیین کننده در هدایت داشتند تصریح کرد: امروزه نیز باید با علم به اقتضائات زمانی و تحولات داخلی و خارجی، فعالیت های خود را به گونه ای سازماندهی کنند که از جامعه جدا نبوده و همواره در کنار مردم باشند.

حسن خانی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دانشجویی ایسنا و تبریک 16 آذر (روز دانشجو) اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا همیشه در اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح و موثق پیشتاز بوده و یکی از رسانه های معتمد و همراه دولت، دانشگاه و جامعه است.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: